Makaron lumaconi z klopsikami

Idealny obiad na długi i ciężki dzień, robi się go błyskawicznie, równie błyskawicznie znika a do tego smakuje wyśmienicie. Dla tych, którzy kochają włoskie smaki, pomidory, makaron i parmezanem...no poprostu idealne :-)



Składniki:
- 50 g mięsa mielonego 
- opakowanie makaronu lumaconi Garafolo
- 1 mała cebula
- 1 ząbek czosnku
- butelka passata pomidorowego Rustica Cirio
- 1 jajko
- opakowanie tartej sera Parmigiano
- 2 łyżki bułki tartej
- sól, pieprz, vegeta, bazylia, oregano 

Cebulę posiekałam w kostkę, dodałam jajko, bułkę tartą , sól, pieprz, vegeta oraz mięso mielone. Wymieszałam i uformowalam malutkie pupleciki. Wrzuciłam na rozgrzaną oliwę i obsmażyłam na rumiano. Do usmażonych klopsików wlałam passate. Doprawiam vegeta, czosnkiem, bazylia i oregano. Zagotowalam. Makaron gotuje zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu. Nakładam makaron, polewam sosem z klopsikami a przed podaniem posypuje serem.
SMACZNEGO!!!






Komentarze

Popularne